Ovi uvjeti kupovine definiraju postupak:
1. naručivanja,
2. plaćanja,
3. dostave,
4. povrata i reklamacije.
Prodavatelj (Isporučitelj) je Capuchas d.o.o. za trgovinu putem Internet trgovine https://www.peau.hr (u daljnjem tekstu peau swimwear).
Kupac robe je posjetitelj internetske trgovine https://www.peau.hr koji odabere minimalno jedan proizvod, stavi ga u košaricu, ispuni elektronski obrazac za narudžbu i pošalje narudžbu Prodavatelju.
Kupnja kupcu omogućuje kupnju svih dostupnih proizvoda te se uneseni podaci koriste samo za trenutačnu kupnju, ali neće biti pohranjeni u bazu kupaca Internet trgovine.
Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti Hrvatska kuna (kn), s uračunatim PDV-om od 25%.
Istaknute cijene proizvoda sadrže cijenu troškova prijevoza, dostave ili poštanskih usluga koje se ne naplaćuju dodatno.
Sva plaćanja provode se u hrvatskoj nacionalnoj valuti Hrvatska kuna (kn).
1. Naručivanje
Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.
Roba se naručuje elektronskim obrascem.
Nakon zaključene i poslane narudžbe kupac će primit automatski generiranu poruku od strane sustava peau swimwear da je narudžba zaprimljena.
Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-mailom nakon provjere dostupnosti proizvoda.
Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode pravovremeno će o tome obavijestiti Kupca putem e-maila i upoznati ga o drugim mogućnostima.
Ako se Kupac ne slaže s ponuđenim izmjenama ili odgodama, može otkazati narudžbu u cijelosti.
Kupac može otkazati narudžbu sve do trenutka njenog slanja a nakon toga kupac je obvezan preuzeti pošiljku.
2. Plaćanje
Načine plaćanja u Webshop-u Peau pronađite na sljedećem link-u: https://peau.hr/opci-uvjeti-poslovanja
3. Dostava
Besplatna dostava je za sve narudžbe.
Naručene proizvode isporučit ćemo dostavnom službom GLS opcija flex delivery sa mogućnosti izmjene vremena dostave.
Rok isporuke je 10 radnih dana.
Isporuku obavljamo isključivo na području Republike Hrvatske.
Nakon otpreme dobit ćete e-mail i poruku od dostavne službe GLS s detaljima i vremenom isporuke.
Dostava se ne vrši subotom i nedjeljom.
Primatelj je obvezan priopćiti točan broj mobilnog telefona radi pravodobnog informiranja o isporuci. Ukoliko ste od dostavne službe zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, možete istu kontaktirati i dogovoriti naknadnu isporuku ili isporuku na drugu adresu.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi.
4.Povrat i Reklamacije
PRAVO ODUSTAJANJA OD KUPNJE I POVRAT ROBE
Kupac odnosno potrošač ima pravo u roku od 14 dana od dana primitka robe, bezrazložno raskinuti kupoprodajni ugovor, tako da raskid preda pisanim putem prije isteka roka za jednostrani raskid slanjem putem elektroničke pošte na peau@peau.hr. Za sva pitanja i primjedbe, Prodavatelj raspolaže stručnom službom koja je dostupna od ponedjeljka do petka od 10 do 15 sati, i to na telefon: 099/ 733 3302.
Povrat se može ostvariti slanjem obavijesti putem elektorničke pošte slanjem e-maila na info@capuchas.hr. Više podataka o povratu robe u nastavku:
- Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od 14 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
- Kupac u slučaju odbijanja primitka robe snosi i troškove povrata robe. U slučaju pošiljke s otkupninom, Prodavatelj ima pravo teretiti Kupca za troškove dostave i povrata robe.
- Potrošač je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario u skladu s člankom 74. Zakona o zaštiti potrošača.
- U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama ovog pasusa. To znači, prodavatelj izvršava povrat uplaćenih sredstava služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se potrošač koristio prilikom plaćanja, a kupac izvršava povrat kupljene robe bez odgađanja.
- Korisnik je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
- U slučaju korištenja, pranja, oštećenja originalne ambalaže ili oštećenja kupaćeg kostima iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju korisnik će biti obaviješten o iznosu za koji će povrat biti umanjen.
Prigovor
Svoje prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača možete poslati na adresu:
info@capuchas.hr, Capuchas d.o.o., B. Kašića 2, 1000 Zagreb
Rješavanje potrošačkih sporova
Ovim putem Vas obavještavamo da svaki spor rješavamo mirnim putem – sporazumno, kao i o Vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.
Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.